Přátelství mezi mužem a ženou?

Ahoj,

na dnešní článek jsem si vybrala téma přátelství, které pro všechny znamená trochu něco jiného, ale i tak je pro nás všechny stejně důležité, nebo aspoň doufám. Kdybych tady měla říct jeho význam, tak to neudělám, sama ho nevím. Troufám si říct, že pro každého to znamená trošku něco jiného, proto jsem si něco našla, aby i vy jste věděli, jak to definovat.

Přátelství je druh osobního vztahu mezi dvěma nebo více jednotlivci, který je založen na vzájemném soucitu a respektu, takže od samého začátku je to pocit jistoty a důvěry vůči jiné osobě.

ŠTĚSTÍ

Jak jste si mohli všimnout nadpisu, tak dneska bych to chtěla vzít trochu jinak, trochu z jiného konce. Všechny nás totiž zajímá, jak to tedy je. Je pravda, že přátelství mezi mužem a ženou nejde? Já bych osobně neřekla, že by to nešlo, jen se kamarádit s někým opačného pohlaví je trošku složitější. Teď jak to myslím, jednoduše. Za svých sedmnáct let jsem měla plno kamarádů, kterými byli kluci. Měla, už nejsou. Jedním z důvodů, proč už se nebavíme, je, že jsme si prostě nerozuměli, což se prostě děje, je to naprosto normální, to se vám stane i s holkou. No, hh. Máme tu i jiný důvod a to asi ten proč si všichni myslí, že to nejde. Buď se zamilujete a jste spolu, nebo se zamiluje, nejste spolu a dokonce se ani nebavíte.

Co tím chci říct? Po nějaké té době je prostě možný, že se jeden z vás do toho druhého zamiluje. Bohužel ne v každém případě je to vzájemné a tady nastává kámen úrazu. Vyskytují se tu nějaké možnosti a to: buď prostě víte, že je to chvilkové, a proto to necháte být a vaše přátelství bude pokračovat naprosto v klidu, nebo se do něj zamilujete a necháte si to pro sebe, v tomhle případě si dávejte pozor, jak se k té osobě začnete chovat, protože vaše chování se rázem změní a to dost. Můžete však zkusit i možnost třetí, ale ta vždy nedopadne dobře. Prostě řeknete, co k němu cítíte, no, jak jsem řekla, buď se dáte dohromady, nebo se vaše cesty rozdělí. Někdy můžete mít docela luck a zůstanete kámoši, ale narovinu vám říkám, že to není úplně lehké, avšak po čase už vám nezbude jiná možnost, než prostě přijmout to tak, jak to je a posunout se v životě dál. Někdy to potrvá týden, měsíc a u někoho rok nebo víc.

🙏🙏

Teď už můžeme o tom pouze polemizovat, někteří právě z těchto důvodů řeknou, že kvůli tomuhle to přátelství nefunguje. Já stojím za tím, že takové přátelství fungují. Mám dva super kámoše a jsme naprosto v klidu, můžu jim říct cokoliv, a tím cokoliv myslím opravdu cokoliv. Neříkám, že to něco nestálo, stálo a hodně. Ale jak říkám, někdy prostě máte štěstí, a pak se vás takové štěstí drží celou dobu. Ale taky jsem za takové štěstí bojovala, jen si za tím běžte.

Pro mě přátelé jsou jedni z nejdůležitějších. Těmi přáteli, myslím tři osůbky, pro které bych udělala opravdu první poslední, i když to někdy nejde úplně poznat. Oni ale ví, že jsou pro mě všechno, zní to možná trochu ironicky, není. Každý má takové kamarády, proto bych vám jen mile ráda připomněla, abyste si jich vážili, každého slova co vám řeknou, protože právě ten jejich názor má pro vás nějakou hodnotu.

Tak jim nezapomeň někdy říct, co pro tebe znamenají a že je máš rád.

A co teď? Myslíš, že takové přátelství fungují? Máš s tím nějaké zkušenosti?

BLOG TY&JÁ; Terez




Komentáře

Oblíbené příspěvky